Резюме: помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси Черкаси
Зарплата: | 1500 грн. |
Регіон: | Черкаси |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | робота за сумісництвом |
Стать: | жіноча |
Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
Освіта :
1998-2000 - Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж
2005 – 2010 - Київський національний університет внутрішніх справ
Робота:
З 2002 року працюю на ВАТ «АЗОТ» в мої обов’яки входить:
- участь в розробці та освоєнні нових технологічних процесів;
- здійснення достовірного обліку використання робочого часу;
- організація роботи по Системі менеджменту навколишнього середовища згідно М-НС-4.4/05 „Організація роботи з охорони навколишнього середовища”;
- проведення з персоналом наради з питань охорони праці, доведення до відома підлеглих накази, розпорядження;
- участь в своєчасній розробці та виконанні коригувальних та запобіжних дій для усунення причин виявлених та потенційних невідповідностей за результатами аудитів та у процесі функціонування ІСМ згідно МЯ-8.5/02 „Коригувальні та запобіжні дії”.
Професійні навики:
1.06.2009 – 1.07. 2009 Проходила виробничу практику в Міському управлінні юстиції
На посаді: головного спеціаліста.
Виконувала такі функціональні обов’язки:
канцелярські обов’язки (здійснювала реєстрацію вхідної та вихідної документації, оформлення відомчих журналів, прийом відвідувачів)
кадрова робота (вказівки, розпорядження, накази)
телефонні дзвінки (міні - АТС)
досвідчений користувач ( ПК, Microsoft Word, Excel, Outlook. )
Internet
робота з офісною технікою (принтер, сканер, факс)
Іноземна мова: Англійська – зі словником
Російська – досконало.
Українська – досконало.
Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, спроможна швидко і якісно виконувати роботу, при необхідності вивчу додатковий матеріал, який потрібен для успішного рішення запропонованих завдань, маю бажання реалізувати особисті якості, уміння та знання з перспективою кар’єрного та особистого зростання. Зможу в короткий термін адаптуватися в колективі і приносити максимальну вигоду компанії - работодавцю.
Додаткова інформація:
Заміжня
Дітей не маю
Наявний закордонний паспорт.
1998-2000 - Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж
2005 – 2010 - Київський національний університет внутрішніх справ
Робота:
З 2002 року працюю на ВАТ «АЗОТ» в мої обов’яки входить:
- участь в розробці та освоєнні нових технологічних процесів;
- здійснення достовірного обліку використання робочого часу;
- організація роботи по Системі менеджменту навколишнього середовища згідно М-НС-4.4/05 „Організація роботи з охорони навколишнього середовища”;
- проведення з персоналом наради з питань охорони праці, доведення до відома підлеглих накази, розпорядження;
- участь в своєчасній розробці та виконанні коригувальних та запобіжних дій для усунення причин виявлених та потенційних невідповідностей за результатами аудитів та у процесі функціонування ІСМ згідно МЯ-8.5/02 „Коригувальні та запобіжні дії”.
Професійні навики:
1.06.2009 – 1.07. 2009 Проходила виробничу практику в Міському управлінні юстиції
На посаді: головного спеціаліста.
Виконувала такі функціональні обов’язки:
канцелярські обов’язки (здійснювала реєстрацію вхідної та вихідної документації, оформлення відомчих журналів, прийом відвідувачів)
кадрова робота (вказівки, розпорядження, накази)
телефонні дзвінки (міні - АТС)
досвідчений користувач ( ПК, Microsoft Word, Excel, Outlook. )
Internet
робота з офісною технікою (принтер, сканер, факс)
Іноземна мова: Англійська – зі словником
Російська – досконало.
Українська – досконало.
Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, спроможна швидко і якісно виконувати роботу, при необхідності вивчу додатковий матеріал, який потрібен для успішного рішення запропонованих завдань, маю бажання реалізувати особисті якості, уміння та знання з перспективою кар’єрного та особистого зростання. Зможу в короткий термін адаптуватися в колективі і приносити максимальну вигоду компанії - работодавцю.
Додаткова інформація:
Заміжня
Дітей не маю
Наявний закордонний паспорт.
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Трофімук Юлія Вікторівна |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси
- помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Києві
- помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Дніпрі
- помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Одесі
- помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Харкові
- помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси у Львові
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Києві
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Дніпрі
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Одесі
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси в Харкові
- Резюме помічник юриста, нотаріуса, адвоката в м. Черкаси у Львові
номер резюме: #6747
Робота Черкаси → Резюме Юриспруденція Черкаси
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
помошник нотариуса | договірна | 17.09.2009 |
юрист | договірна | 18.09.2009 |
Главный бухгалтер | договірна | 22.02.2010 |
Юрист | договірна | 22.02.2010 |
Юрист | договірна | 22.02.2010 |
юрист | договірна | 22.09.2009 |
помощник юриста | договірна | 24.09.2009 |
Юрисконсульт, помощник юриста | договірна | 24.09.2009 |
юрист, начальник отдела | договірна | 24.09.2009 |
Офис-менеджер, помощник | договірна | 25.09.2009 |
юрист | договірна | 25.09.2009 |
помічник юриста | договірна | 28.09.2009 |