Підбур персонала в Києві на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Продажі

Резюме в Києві: підбір персоналу

Потрібні резюме в Києві, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Продажі? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Київ на посаду «менеджер, специалист с обслуживания клиентов, Оператор Контактного центра.». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Київ » Персонал Продажі » Резюме менеджер, специалист с обслуживания клиентов, Оператор Контактного центра.
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: Менеджер, специалист с обслуживания клиентов, Оператор Контактного центра. Київ



Зарплата: 3000 грн.
Регіон: Київ
Освіта: вища
Бажаний графік роботи: робота за сумісництвом
Стать: жіноча
Дата народження (вік): 00.00.0000 (2025)


НЕСТЕРЕНКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА

Дата народження: 17 квітня 1985 р.
Національність: українка
Сімейний стан: не одружена
Адреса проживання: м. Київ,
вул. Щербакова 53 Б, кв. 7.
Контактні телефони:
8-097-736-89-04

Освіта:
1. 2002 – 2006 р.р. – Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка; вчитель математики; бакалавр.
2. 2006 – 2007 р.р. – Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка; вчитель математики, основ інформатики, безпеки життєдіяльності; спеціаліст
3. 2007-2008 р.р. – Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка; керівник навчального закладу; магістр.

Професійний досвід:
1. 16.06.04 – 18.08.04 рр. – оздоровчий табір „Зірка”, помічник кухаря, офіціант.
2. 16.06.05 – 18.08.05 рр. – оздоровчий табір „Зірка”, вихователь.
3. 22.10.07 – 30.06.08 рр. – Сумський державний університет, фахівець першої категорії лабораторії дистанційного навчання центру комп’ютнрних технологій.
4. 18.07.08 - 30.07.08 – ТОВ «Мир», оператор Call – центра.
5. 04.08.08 – 14.12.09 КБ «Надра», спеціаліст відділу обслуговування клієнтів.
6. 14.12.09 – КБ «Надра», экономіст відділу моніторингу операцій.
Володіння мовами: російська, українська – вільне володіння, англійська – зі
словником.

Особисті якості: спрямованість на успіх, відповідальність, порядність, ініціативність, комунікабельність, вміння і бажання працювати в команді, пунктуальність.


Бажаний рівень заробітної плати: 3000 грн.


Освіта




Контактна інформація


П. І. Б.: Нестеренко Оксана Михайловна
Телефон: 0977368904

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #6538
Резюме Менеджер, специалист с обслуживания клиентов, Оператор Контактного центра. було додано 23.03.2010 14:04 в наступні розділи:
Робота КиївРезюме Продажі Київ




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: