Резюме: начальник отдела, заместитель директора, директор Львів
| Зарплата: | 4800 грн. |
| Регіон: | Львів |
| Освіта: | вища |
| Бажаний графік роботи: | робота за сумісництвом |
| Стать: | жіноча |
| Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
Освіта
1991-1996 — Державний Університет “Львівська політехніка”, факультет прикладної математики, спеціальність — інженер-математик
1996-1997 — Державний Університет “Львівська політехніка”, магістратура при кафедрі “Будівельна механіка”, квалі¬фікація магістра за магістерською програмою “Будівельна механіка тонкостінних конструкцій”
2000 — Харківський фінансово-економічний інститут, спецкурс навчання “Бухгалтерський облік”, кваліфікація “Бухгалтер”
1997-2002 — Національний Університет “Львівська політехніка”, аспірантура при кафедрі “Будівельна механіка”.
Досвід роботи
01.04.2009 - по даний час — заст. директора по фінансово-економічним питанням Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
2005 - 01.04.2009 — заст. директора з економіки та організації управління (бухгалтер-економіст) Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
Обов’язки:
керувати обліковим відділом та бухгалтерією;
організовувати взаємодію з іншими підрозділами фірми в процесі роботи, подавати необхідну інформацію фінансовим, економічним службам;
контролювати документооборот;
організовувати роботу каси;
проводити інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
планувати бюджет з метою мінімізації розходів, контролювати виконання щомісячного бюджету регіонального аптечного складу; вести облік розходу грошових засобів на госп.витрати, знаходити більш вигідні умови поставок госп.засобів;
контролювати дебіторську заборгованість покупців по сумам і термінам з метою запобігання випадків виникнення просроченої дебіторської заборгованості;
щомісячно вести облік робочого часу співробітників філіалу;
вирішувати кадрові питання підрозділу, проводити співбесіди, вести кадрову документацію,табелювання робочого часу та атестації;
організовувати звірку фактичних залишків складу із залишками, що рахуються в бухгалтерії фірми;
складання звітів по бюджету, фінансових, авансових, товарних звітів, звітів по використанню палива, контроль за товарно-матеріальними цінностями на складі, контроль за основними засобами та оснащенням, контроль за проведенням переоцінок відпускних цін фірми, виписка накладних, доручень, рахунків, складання договорів, проведення інвентаризацій по товару та баг. ін.
1998-2005 — інженер-програміст Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
Маю фундаментальну освіту і практичний досвід математика, бухгалтера-економіста та професійні навички в області користування та технічного обслуговування електронно-обчислювальної техніки, при необхідності швидко освоюю нові напрямки в цих областях. Маю досвід керівника підрозділу.
2003 — асистент кафедри “Опір матеріалів” НУ “Львівська Політехніка”. Читання лекцій, проведення практичних та лабораторних робіт зі студентами з курсів «Опір матеріалів», «Числові методи розв’язування задач на ЕОМ».
1996-2002 — інженерна робота по проектам Міннауки України в напрямку математичного моделювання на ЕОМ. Результати роботи опубліковані у 20 наукових працях (в Україні та в Польщі).
Професійні навички в області програмного забезпечення
Операційні системи: DOS, Windows.
Мови програмування: Basic, Fortran, Pascal, Assembler, C, Maple.
Офісні програми MSOffice: Word; Excel, Access, Power Point; Acrobat Reader, Adobe PhotoShop; внутрішні програми (фінансова, бухгалтерська, фармацевтична) та бази даних компаніїї. Ведення, редагування та конфігурування баз даних, написаних на Clipper та Delphi, комп’ютерний облік руху товару матеріального складу, бухгалтерський облік. Робота в програмі 1С:Підприємство 7.7.
Internet, e-mail: пошук інформації, навігація.
Знання оргтехніки. Підтримка працездатності комп’ютерної мережі.
Володіння офісною технікою
Факс, ксерокс, міні-АТС — використання, обслуговування, дрібний ремонт.
Володіння мовами: українська, російська – вільно; англійська – зданий кандидатський мінімум, читаю, перекладаю; польська – читаю, перекладаю.
Основні особисті якості: відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, вмію працювати в команді, маю високу працездатність, є бажання реалізації своїх можливостей за спеціальністю з подальшим ростом.
Креативність, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації і самостійно принимати рішення, вміння спілкуваится з людьми і знаходити спільну мову.
Поганих звичок не маю.
Спортивна підготовка — з плавання та хореографії.
Подружній стан Була замужем, є син.
Причина бажання змінити роботу: Прагнення досягнути більшого в службовому рості. Неефективне використання потенційних можливостей, бажання отримувати достойну, адекватну виконуваній роботі, зарплату.
1991-1996 — Державний Університет “Львівська політехніка”, факультет прикладної математики, спеціальність — інженер-математик
1996-1997 — Державний Університет “Львівська політехніка”, магістратура при кафедрі “Будівельна механіка”, квалі¬фікація магістра за магістерською програмою “Будівельна механіка тонкостінних конструкцій”
2000 — Харківський фінансово-економічний інститут, спецкурс навчання “Бухгалтерський облік”, кваліфікація “Бухгалтер”
1997-2002 — Національний Університет “Львівська політехніка”, аспірантура при кафедрі “Будівельна механіка”.
Досвід роботи
01.04.2009 - по даний час — заст. директора по фінансово-економічним питанням Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
2005 - 01.04.2009 — заст. директора з економіки та організації управління (бухгалтер-економіст) Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
Обов’язки:
керувати обліковим відділом та бухгалтерією;
організовувати взаємодію з іншими підрозділами фірми в процесі роботи, подавати необхідну інформацію фінансовим, економічним службам;
контролювати документооборот;
організовувати роботу каси;
проводити інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
планувати бюджет з метою мінімізації розходів, контролювати виконання щомісячного бюджету регіонального аптечного складу; вести облік розходу грошових засобів на госп.витрати, знаходити більш вигідні умови поставок госп.засобів;
контролювати дебіторську заборгованість покупців по сумам і термінам з метою запобігання випадків виникнення просроченої дебіторської заборгованості;
щомісячно вести облік робочого часу співробітників філіалу;
вирішувати кадрові питання підрозділу, проводити співбесіди, вести кадрову документацію,табелювання робочого часу та атестації;
організовувати звірку фактичних залишків складу із залишками, що рахуються в бухгалтерії фірми;
складання звітів по бюджету, фінансових, авансових, товарних звітів, звітів по використанню палива, контроль за товарно-матеріальними цінностями на складі, контроль за основними засобами та оснащенням, контроль за проведенням переоцінок відпускних цін фірми, виписка накладних, доручень, рахунків, складання договорів, проведення інвентаризацій по товару та баг. ін.
1998-2005 — інженер-програміст Львіської філії крупної фармацевтичної компанії, м.Київ.
Маю фундаментальну освіту і практичний досвід математика, бухгалтера-економіста та професійні навички в області користування та технічного обслуговування електронно-обчислювальної техніки, при необхідності швидко освоюю нові напрямки в цих областях. Маю досвід керівника підрозділу.
2003 — асистент кафедри “Опір матеріалів” НУ “Львівська Політехніка”. Читання лекцій, проведення практичних та лабораторних робіт зі студентами з курсів «Опір матеріалів», «Числові методи розв’язування задач на ЕОМ».
1996-2002 — інженерна робота по проектам Міннауки України в напрямку математичного моделювання на ЕОМ. Результати роботи опубліковані у 20 наукових працях (в Україні та в Польщі).
Професійні навички в області програмного забезпечення
Операційні системи: DOS, Windows.
Мови програмування: Basic, Fortran, Pascal, Assembler, C, Maple.
Офісні програми MSOffice: Word; Excel, Access, Power Point; Acrobat Reader, Adobe PhotoShop; внутрішні програми (фінансова, бухгалтерська, фармацевтична) та бази даних компаніїї. Ведення, редагування та конфігурування баз даних, написаних на Clipper та Delphi, комп’ютерний облік руху товару матеріального складу, бухгалтерський облік. Робота в програмі 1С:Підприємство 7.7.
Internet, e-mail: пошук інформації, навігація.
Знання оргтехніки. Підтримка працездатності комп’ютерної мережі.
Володіння офісною технікою
Факс, ксерокс, міні-АТС — використання, обслуговування, дрібний ремонт.
Володіння мовами: українська, російська – вільно; англійська – зданий кандидатський мінімум, читаю, перекладаю; польська – читаю, перекладаю.
Основні особисті якості: відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, вмію працювати в команді, маю високу працездатність, є бажання реалізації своїх можливостей за спеціальністю з подальшим ростом.
Креативність, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації і самостійно принимати рішення, вміння спілкуваится з людьми і знаходити спільну мову.
Поганих звичок не маю.
Спортивна підготовка — з плавання та хореографії.
Подружній стан Була замужем, є син.
Причина бажання змінити роботу: Прагнення досягнути більшого в службовому рості. Неефективне використання потенційних можливостей, бажання отримувати достойну, адекватну виконуваній роботі, зарплату.
Освіта
Контактна інформація
| П. І. Б.: | Куценко Ольга Владимировна |
| Телефон: | 80638175839 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота начальник отдела, заместитель директора, директор
- начальник отдела, заместитель директора, директор в Києві
- начальник отдела, заместитель директора, директор в Дніпрі
- начальник отдела, заместитель директора, директор в Одесі
- начальник отдела, заместитель директора, директор в Харкові
- начальник отдела, заместитель директора, директор у Львові
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор в Києві
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор в Дніпрі
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор в Одесі
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор в Харкові
- Резюме начальник отдела, заместитель директора, директор у Львові
номер резюме: #579
Робота Львів → Резюме Директора, керівніки Львів
Схожі резюме
| Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
| Завідувач, заступник | договірна | 04.04.2021 |
| офис-менеджер | договірна | 16.09.2009 |
| Заведующий региональным складом (кладовщик) | договірна | 16.09.2009 |
| менеджер | договірна | 16.09.2009 |
| менеджер | договірна | 16.09.2009 |
| Менеджер-логист | договірна | 17.09.2009 |
| специалист по кадрам | договірна | 17.09.2009 |
| менеджер по туризму | договірна | 17.09.2009 |
| Руководитель | договірна | 18.09.2009 |
| Руководитель работы с персоналом, по кадрам | договірна | 18.09.2009 |
| pr менеджер | договірна | 18.09.2009 |
| директор филиала банка | договірна | 19.09.2009 |
| Радник зi стратегiй | договірна | 19.09.2009 |
| Советник по стратегиям | договірна | 19.09.2009 |
| Руководитель | договірна | 20.09.2009 |

