Резюме: Специалист по работе с задолженностью Київ
Зарплата: | 10000 грн. |
Регіон: | Київ |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | повна занятість |
Стать: | жіноча |
Дата народження (вік): | 08.01.1982 (43) |
07.04.2008 – по теперішній час ТОВ «……..» (Лізингова компанія)
Менеджер Управління по роботі з клієнтами (Soft Collection):
Обов’язки:
• Щоденний контроль заборгованості;
• Ведення переговорів в телефонному режимі з метою врегулювання питань заборгованості;
• Формування та відправка офіційних листів (Лист-Нагадування, Лист-Вимога);
• Консультування клієнта з причини виникнення заборгованості та варіанти/черговість її погашення;
• Звіряння з клієнтом в телефонному режимі (згідно виставлених рахунків їх оплати);
• Контроль виконання договірних зобов’язань;
• Фіксація результатів в ПЗ (програмному забезпеченні);
• Підготовка внутрішніх Заявок для виїзду СБ;
• Внутрішня звітність по заборгованості для керівництва;
• Супроводження клієнта на WO згідно внутрішньої Процедури, з рекомендаціями щодо подальшої роботи з клієнтом;
• Підготовка Додаткових угод погоджених юристами (Реструктуризація, Капіталізація, Лонгація, та ін.);
• Подвійний контроль (перевірка/вичитка) підготовлених Додаткових угод колегами;
Спеціаліст сектору супроводження лізингових послуг:
Обов’язки:
- Підготовка Договорів лізингу/Договорів купівлі-продажу, а також погодження умов з клієнтом/постачальником з урахуванням вимог і інтересів Компанії;
- Відображення умов Договору Лізингу в операційній системі Компанії;
- Консультування клієнтів в частині договірного супроводження;
- Ведення регулярної внутрішньої звітності відділу;
розробка партнерських програм і їх подальший супровід, контроль оплати за зобов\'язаннями згідно умов програм
Спеціаліст відділу адміністрування лізингових послуг:
Обов’язки:
- Виставлення рахунків (регулярних, на перепродаж, префінансування, за довідки, та ін.);
- Вигрузка/рознесення банка;
- Формування Довідок про заборгованість
- Підготовка Акту звіряння взаєморозрахунків з клієнтами.
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
- Проведення послуг сторонніх організацій;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Райффайзен Банк Аваль, Надра)
12.11.2007 - 02.04.2008 ТОВ «Дельта Моторс» (продаж автомобілів)
Посада: Зам. Гл. бухгалтера (підпорядкування 2 бухгалтера)
Обов\'язки:
- Надходження (оприбуткування товару, введення в експлуатацію), реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт;
- Виписування довіреностей, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Авансові;
- Податкове зобов\'язання; податковий кредит;
- Каса;
- Зарплата (35-45 чоловік) (нарахування: з/п, лікарняних, відпускних);
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Партнер-банк, МКБ)
- Звіти в: ПФ; ФСС; ФСС з ТВП; Комунальний податок;
01.12.2005 - 01.11.2007 ТОВ «Медфармсервіс» (оптова торгівля медикаментами)
Посада: бухгалтер;
Обов\'язки:
- Ведення первинної документації (надходження, реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, виписка податкових накладних на передоплату; коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт) (рах. 361, 631, 685,);
- Здійснення платежів в Клієнт-банку (Укрсоцбанк), а також рознесення в програми 1С: Підприємство 7.7; 1С: Підприємство 8.0;
- авансові звіти;
- Ведення Каси підприємства (РКО, ПКО);
- Списання ПММ (10 - 12 автомобілів);
- Списання бланків суворої звітності, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Підготовка внутрішніх звітів для керівників, менеджерів;
- Реєстр податкових накладних.
03.2005 - 19.10.2005 – Аудиторська консалтинговая фірма «Аналітичні системи»
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- видача видаткових накладних, проведення прибуткових накладних, видача та проведення податкових накладних; видача актів наданих послуг; коригування до податкових накладних;
- списання ПММ;
- нарахування заробітної плати (15 осіб), розрахунок відпустки, розрахунок декретних;
- формування і подача звітів з заробітної плати Представництва до фондів, 1 ДФ, комунальний податок; 1-опт.
12.10.2004 – 22.12.2004 –ТОВ «Максі» (гіпермаркет)
Посада: менеджер оптового відділу (прийом та формування заказів);
01.09.2001 – 03.10.2002 – ЗАО «Сі-Ті-Нет Україна» з іноземними інвестиціями (охоронні системи)
Посада:оператор обчислювального центру.
Додаткова інформація (навички):
Microsoft office, Лига, Outlook Express, The Bat, Интернет, 1С:Предприятие7.7; 1С:Предприятие 8.0; IBM Notes, Клиент-Банк (Укрсоцбанк, Партнер-банк, МКБ, Райффайзен Банк Аваль, Надра); PC-Banking.
Особисті якості: Відповідальність, стресостійкість, аналітичне мислення, працювати на результат, не конфліктність, порядність. Без шкідливих звичок.
Менеджер Управління по роботі з клієнтами (Soft Collection):
Обов’язки:
• Щоденний контроль заборгованості;
• Ведення переговорів в телефонному режимі з метою врегулювання питань заборгованості;
• Формування та відправка офіційних листів (Лист-Нагадування, Лист-Вимога);
• Консультування клієнта з причини виникнення заборгованості та варіанти/черговість її погашення;
• Звіряння з клієнтом в телефонному режимі (згідно виставлених рахунків їх оплати);
• Контроль виконання договірних зобов’язань;
• Фіксація результатів в ПЗ (програмному забезпеченні);
• Підготовка внутрішніх Заявок для виїзду СБ;
• Внутрішня звітність по заборгованості для керівництва;
• Супроводження клієнта на WO згідно внутрішньої Процедури, з рекомендаціями щодо подальшої роботи з клієнтом;
• Підготовка Додаткових угод погоджених юристами (Реструктуризація, Капіталізація, Лонгація, та ін.);
• Подвійний контроль (перевірка/вичитка) підготовлених Додаткових угод колегами;
Спеціаліст сектору супроводження лізингових послуг:
Обов’язки:
- Підготовка Договорів лізингу/Договорів купівлі-продажу, а також погодження умов з клієнтом/постачальником з урахуванням вимог і інтересів Компанії;
- Відображення умов Договору Лізингу в операційній системі Компанії;
- Консультування клієнтів в частині договірного супроводження;
- Ведення регулярної внутрішньої звітності відділу;
розробка партнерських програм і їх подальший супровід, контроль оплати за зобов\'язаннями згідно умов програм
Спеціаліст відділу адміністрування лізингових послуг:
Обов’язки:
- Виставлення рахунків (регулярних, на перепродаж, префінансування, за довідки, та ін.);
- Вигрузка/рознесення банка;
- Формування Довідок про заборгованість
- Підготовка Акту звіряння взаєморозрахунків з клієнтами.
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
- Проведення послуг сторонніх організацій;
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Райффайзен Банк Аваль, Надра)
12.11.2007 - 02.04.2008 ТОВ «Дельта Моторс» (продаж автомобілів)
Посада: Зам. Гл. бухгалтера (підпорядкування 2 бухгалтера)
Обов\'язки:
- Надходження (оприбуткування товару, введення в експлуатацію), реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт;
- Виписування довіреностей, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Авансові;
- Податкове зобов\'язання; податковий кредит;
- Каса;
- Зарплата (35-45 чоловік) (нарахування: з/п, лікарняних, відпускних);
- Здійснення платежів в системі Клієнт-Банк (Партнер-банк, МКБ)
- Звіти в: ПФ; ФСС; ФСС з ТВП; Комунальний податок;
01.12.2005 - 01.11.2007 ТОВ «Медфармсервіс» (оптова торгівля медикаментами)
Посада: бухгалтер;
Обов\'язки:
- Ведення первинної документації (надходження, реалізація, повернення товарів постачальнику, повернення товарів від покупців, виписка податкових накладних на передоплату; коригування до податкових накладних, акти виконаних робіт) (рах. 361, 631, 685,);
- Здійснення платежів в Клієнт-банку (Укрсоцбанк), а також рознесення в програми 1С: Підприємство 7.7; 1С: Підприємство 8.0;
- авансові звіти;
- Ведення Каси підприємства (РКО, ПКО);
- Списання ПММ (10 - 12 автомобілів);
- Списання бланків суворої звітності, Книга обліку довіреностей;
- Проведення звірки взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
- Підготовка внутрішніх звітів для керівників, менеджерів;
- Реєстр податкових накладних.
03.2005 - 19.10.2005 – Аудиторська консалтинговая фірма «Аналітичні системи»
Посада: бухгалтер
Обов’язки:
- видача видаткових накладних, проведення прибуткових накладних, видача та проведення податкових накладних; видача актів наданих послуг; коригування до податкових накладних;
- списання ПММ;
- нарахування заробітної плати (15 осіб), розрахунок відпустки, розрахунок декретних;
- формування і подача звітів з заробітної плати Представництва до фондів, 1 ДФ, комунальний податок; 1-опт.
12.10.2004 – 22.12.2004 –ТОВ «Максі» (гіпермаркет)
Посада: менеджер оптового відділу (прийом та формування заказів);
01.09.2001 – 03.10.2002 – ЗАО «Сі-Ті-Нет Україна» з іноземними інвестиціями (охоронні системи)
Посада:оператор обчислювального центру.
Додаткова інформація (навички):
Microsoft office, Лига, Outlook Express, The Bat, Интернет, 1С:Предприятие7.7; 1С:Предприятие 8.0; IBM Notes, Клиент-Банк (Укрсоцбанк, Партнер-банк, МКБ, Райффайзен Банк Аваль, Надра); PC-Banking.
Особисті якості: Відповідальність, стресостійкість, аналітичне мислення, працювати на результат, не конфліктність, порядність. Без шкідливих звичок.
Освіта
01.09.2004 – 30.06.2005 – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Облік та аудит», кваліфікація: економіст;
01.09.2000 – 07.07.2004 г. – Академія муніципального управління
Спеціальність – «Економіка та підприємництво», кваліфікація бакалавра з обліку та аудиту;
01.09.1997 – 23.06.2000 г. – Професійно-технічне училище №40
Спеціальність – «оператор ЕОМ зі знанням бухгалтерського обліку»;
Додатково (курси) :
18.10.2002 р. – 19.12.2002 р. – бухгалтерські курси в ПП «Літ», Специальность – бухгалтер;
02.02.2005 р. – 23.02.2005 р. - бухгалтерські курси в ПП «Літ», Навчальний курс «Компьютер для бухгалтера» за програмою «1С:Бухгалтерія 7.7»
Контактна інформація
П. І. Б.: | Анатольевна Ирина |
Телефон: | (099)141-08-45 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота Специалист по работе с задолженностью
- Специалист по работе с задолженностью в Києві
- Специалист по работе с задолженностью в Дніпрі
- Специалист по работе с задолженностью в Одесі
- Специалист по работе с задолженностью в Харкові
- Специалист по работе с задолженностью у Львові
- Резюме Специалист по работе с задолженностью
- Резюме Специалист по работе с задолженностью в Києві
- Резюме Специалист по работе с задолженностью в Дніпрі
- Резюме Специалист по работе с задолженностью в Одесі
- Резюме Специалист по работе с задолженностью в Харкові
- Резюме Специалист по работе с задолженностью у Львові
номер резюме: #23689
Робота Київ → Резюме Бухгалтерія, фінанси Київ
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Специалист развития банковской сети | договірна | 05.02.2012 |
Главный бухгалтер | договірна | 15.09.2009 |
бухгалтер | договірна | 15.09.2009 |
Помощник бухгалтера | договірна | 15.09.2009 |
экономист | договірна | 15.09.2009 |
бухгалтер | договірна | 16.09.2009 |
бухгалтер склада | договірна | 16.09.2009 |
помощник бухгалтера, бухгалтер | договірна | 16.09.2009 |
Главный бухгалтер (зам),бухгалтер | договірна | 16.09.2009 |
Главный бухгалтер (зам),бухгалтер | договірна | 16.09.2009 |
Бухгалтер | договірна | 13.03.2014 |
Главный бухгалтер | договірна | 12.03.2014 |
ревизор, аудитор, госслужба | договірна | 16.09.2009 |
бухгалтер, помошник бухгалтера | договірна | 17.09.2009 |
Главный бухгалтер (зам),бухгалтер | договірна | 17.09.2009 |