Підбур персонала в Києві на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Офісні працівники

Резюме в Києві: підбір персоналу

Потрібні резюме в Києві, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Офісні працівники? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Київ на посаду «менеджер». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Київ » Персонал Офісні працівники » Резюме менеджер
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: менеджер Київ



Зарплата: 3200 грн.
Регіон: Київ
Освіта: вища
Бажаний графік роботи: тимчасова/проектна робота
Стать: жіноча
Дата народження (вік): 00.00.0000 (2025)


Досвід роботи.

ТОВ «Український тиждень»
2008-2009 (по сьогоднішній день)
Менеджер відділу реклами

1. Напрацювання бази Клієнтів, робота як з прямими клієнтами, так і з рекламними агентствами. Системна робота з різними сегментами ринків рекламодавців (в тому числі провідними). Постійне володіння поточною рекламною інформацією сегментів ринку, з якими працюю. Моніторинг конкурентів.
2. Аналітика ринку рекламодавців – розуміння ТОП-клієнтів, принципів виділення бюджетів на рекламу, розподіл бюджетів в залежності від цільової аудиторії; долі рекламодавців на ринку, залежності бюджетування від ситуації на ринку, розвиток ринків, перерозподіл долі сегментів тощо.
3. Проведення презентацій як прямим Клієнтам, так і рекламним агентствам. Розробка комерційних пропозицій, в тому числі і на довгостроковий період, з урахуванням кожної конкретної рекламної кампанії і особливостей клієнта.
4. Успішний досвід побудови відносин з такими традиційно «складними» клієнтами, як МТС, Life, UTEL. Співпраця з БМС трейдінгом, Золотоноським горілчаним заводом, ТОВ «Енерголізинг», «Мітропа Юкрейн», Ukrainian development partners, «Реаліті», «КДД груп», «Алеф виналь», «Маркет груп», AESI, «Парклейн», «Благовест», БК «Пагода», «Міськжитлобуд», «НБК», De Vision , Планета буд та іншими.Робота з клієнтами по бартеру.
5. Первинна бухгалтерія – складання Договорів, додатків до Договорів, виставлення рахунків. Контроль за своєчасною доставкою Клієнту актів, податкових накладних тощо.



АСТ «Вексель»
2006-2008
Спеціаліст відділу медичного страхування, спеціаліст відділу виплат по ДМС, провідний спеціаліст відділу виплат по ДМС
Аналіз і обробка документів із асистуючих компаній, ведення обліку перевірених даних, підготовка і оформлення документів на оплату, співпраця з бухгалтерією, робота з програмою «1С Підприємство», ведення переговорів з контрагентами.


ТОВ «Гарант-Асистанс»
2005-2006
Провідний спеціаліст відділу медичного страхування.
Реєстрація вхідної бухгалтерської і медичної документації, її аналіз, обробка, робота з програмою «1 С Підприємство», формування звітності для страхових компаній, підготовка страхових актів, робота з медичними закладами, ведення переписки з партнерами.










ТВК № 96
2004-2005
Діловод.
Діловодство, облік, ведення графіку відвідувань, прийом і розподіл документації та кореспонденції


Журнал «Учитель»
2003-2004
Помічник редактора.
Вичитка текстів, літературне, орфографічне оформлення і складання текстів.



ТОВ «Калі»
2002-2003
Секретар-референт.
Планування дня керівника, прийом і розподіл кореспонденції, факсів, робота з оргтехнікою, діловодство,
складання архівів документації, ведення переговорів з партнерами керівника, функції офіс-менеджера



Особистісні якості:
Організована, відповідальна, вмію працювати в команді. Доброзичлива, відповідальна, стресостійка.

Освіта:
1997-1998 – Київський міжнародний університет цивільної авіації
1998-2003 - Національний педагогічний університет ім.М.П. Драгоманова
Спеціальність - учитель української мови, літератури та зарубіжної літератури

Тренінги:
2008 – тренінг-семінар «Гештальт Консалтінг Груп» за програмою «Вчимося продавати в Україні»
2008 - тренінг-семінар «Консалтингової компанії «КІМО» за програмою «Продаж в період кризи»


Професійні навички:
ПК (Word, Excel, Internet і т.п.) - впевнений користувач, оргтехника.
Мови: українська, російська


Освіта




Контактна інформація


П. І. Б.: Марина Юріївна
Телефон: 097-319-13-68

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #2354
Резюме менеджер було додано 12.11.2009 15:07 в наступні розділи:
Робота КиївРезюме Офісні працівники Київ




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення
переводчик/менеджер договірна 15.09.2009
секретарь,офис-менеджер договірна 28.09.2009
секретарь договірна 15.09.2009
Менеджер по персоналу, офис-менеджер, администратор договірна 22.11.2009
Менеджер договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
Секретарь, офис менеджер договірна 12.03.2014
офис-менеджер, секретарь, оператор пк договірна 13.03.2014
Администратор, секретарь договірна 17.09.2009
офис-менеджер договірна 29.06.2011
Оператор ПК договірна 17.09.2009
Экономист,менеджер,секретарь договірна 24.08.2012
Офис-менеджер договірна 17.09.2009
Офис менеджер договірна 20.07.2010



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: