Підбур персонала в Дніпрі на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Продажі

Резюме в Дніпрі: підбір персоналу

Потрібні резюме в Дніпрі, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Продажі? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Дніпро на посаду «экономист, менеджер». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Дніпро » Персонал Продажі » Резюме экономист, менеджер
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: экономист, менеджер Дніпро



Зарплата: 4400 грн.
Регіон: Дніпро
Освіта: вища
Бажаний графік роботи: робота за сумісництвом
Стать: жіноча
Дата народження (вік): 00.00.0000 (2025)


Бодня Юлія Олександрівна
Домашня адреса:

Телефон:
e-mail:
Дата і місце народження:
Сімейний стан: 49000, м. Дніпропетровськ, ж/м Тополя-2, буд.6/140.
097-834-836-8
ju_la@ukr.net
10.07.1984 р., м.Новомосковськ
незаміжня
Освіта:
 З 2002 – 2006 рр. – Національний гірничий університет, інститут економіки, фінансово-економічний факультет, спеціальність – економіка підприємства, диплом бакалавра з економіки підприємства.
 З 2006 – 2007 рр. – Національний гірничий університет, інститут економіки, факультет менеджменту, спеціальність – адміністративний менеджмент, диплом магістра з адміністративного менеджменту.
Трудова діяльність:
 З 2007 – 2010 рр., Публічне акціонерне товариство „Державний експортно-імпортний банк України”. Провідний економіст відділу факторингових операцій.
 3 2010 – 2011 рр., Публічне акціонерне товариство „Державний експортно-імпортний банк України”. Провідний економiст вiддiлу бек-офiсних операцій.
Професійний досвід та навики:
Сектор факторингових операцій:
 Проведення переговорів і надання консультацій клієнтам щодо умов проведення факторингових операцій;
 ведення електронної бази даних щодо роботи по залученню клієнтів на факторингове обслуговування;
 інформування клієнтів про умови проведення операцій;
 проведення роботи щодо збору пакету необхідних документів клієнта на факторингове обслуговування;
 проведення експрес-аналізу та поглибленого аналізу;
 визначення відповідності проекту та фінансового стану клієнта вимогам банку;
 підготовка проектів договорів(факторингу, застави, банківського вкладу), узгодження їх зі службами банку;
 забезпечення підписання договорів(факторингу, застави, банківського вкладу) з боку банку та клієнта;
 підготовка та надання до підрозділу бухгалтерії розпорядження на здійснення руху грошових коштів по операціях факторингу;
 підготовка відповідної звітності, що відображає показники роботи клієнта та дебітора;
 контроль своєчасного погашення боржниками платежів за факторингом;
 здійснення щоквартального аналізу фінансового стану клієнта;
 проведення листування з клієнтами та дебіторами.
Відділ бек-офісних операцій:
1. За поточними, депозитними та картковими рахунками фізичних та юридичних осіб:
 виконання платежів у системі WAY4 та САБ „Грант”;
 формування SWIFT повідомлень;
 ініціювання реєстрації продуктів у системі WAY4;
 зарахування безготівкових коштів на карткові рахунки клієнтів фізичних та юридичних осіб;
2. При обслуговуванні зарплатних проектів:
 реєстрація/ідентифікація у системі WAY4 клієнтів та контрактів, маркування карток на перевипуск;
 оформлення договорів з фізичними особами – учасниками зарплатних проектів;
 облік видачі та приймання карток;
3. За операціями з купівлі/продажу іноземної валюти:
 приймання заявки в електронному вигляді на здійснення операції;
 відправка заявки МВ ВПС;
4. При надання кредитів під платіжні картки:
 ініціювання реєстрації продуктів в WAY4;
 відкриття кредитного ліміту у системі WAY4;
5. Супроводження та облік інших операцій з клієнтами:
 облік та оформлення супроводжуючих документів для відправки іменних та куплених дорожніх чеків до ГБ, зарахування та контроль відшкодування по чеках;
 зведення операцій за рахунками дебіторсько-кредиторської заборгованості по переказах MG;
 зведення операцій за рахунками дебіторсько-кредиторської заборгованості по переказах WU;
 облік та реєстрація операцій в картотеці „Крокус”,САБ „Грант”, пов’язаних з послугами системи „Фінансових портал”;
 обробка заяв клієнтів, пов’язаних з оскарженням карткових операцій та встановлення додаткових функцій до СКР;
Особисті якості:
Комунікабельнісь, уважність, уміння працювати в команді, швидко орієнтуватися в складних ситуаціях, уміння налагоджувати контакти. Шкідливих звичок не маю.

Додаткові відомості:
 п.к. на рівні користувача з досвідом (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, The Bat, KDIS, САБ GRANT, FAR manager, система WAY 4, система термінових грошових переказів MoneyGram, система грошових переказів Western Union, программа PROTECTOR, программа ARMIX, программа MAILAP);
 Володію українською та російською мовами досконально, вивчаю англійську та німецьку мови.
01.08.11


Освіта




Контактна інформація


П. І. Б.: Бодня Юлия Александровна
Телефон: 097-834-836-8

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #16405
Резюме экономист, менеджер було додано 10.08.2011 13:02 в наступні розділи:
Робота ДніпроРезюме Продажі Дніпро




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: