Підбур персонала в Рівному на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Офісні працівники

Резюме в Рівному: підбір персоналу

Потрібні резюме в Рівному, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Офісні працівники? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Рівне на посаду «офіс-менеджер, адміністратор, касир». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Рівне » Персонал Офісні працівники » Резюме офіс-менеджер, адміністратор, касир
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: Офіс-менеджер, адміністратор, касир Рівне



Зарплата: 2000 грн.
Регіон: Рівне
Освіта: незакінчена вища
Бажаний графік роботи: повна занятість
Стать: жіноча
Дата народження (вік): 11.11.1982 (43)


Досвід роботи:

Бухгалтер-касир
лютий 2002 - травень 2005 (3 года 3 мес)
ПНВП \"КОНТО ПЛЮС\" (Впровадження та супроводження програмного продукту по автоматизації управління та бухгалтерського обліку підприємств та державних установ \"Парус\")
Ведення обліку каси та банківських операцій на підприємстві

Головний бухгалтер
травень 2005 - листопад 2010 (5 лет 6 мес)
ПНВП \"КОНТО ПЛЮС\"
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві (загальна система оподаткування). Складання податкової , статистичної звітності та звітності у фонди;
Ведення та облік дебіторської та кредиторської заборгованності;
Нарахування заробітної плати , розрахування нарахувань на з/п та утримань з неї;
Ведення обліку основних засобів, ТМЦ, МНМА;
Складання наказів по особовому складу та основної діяльності підприємства


Навички роботи з комп\"ютером та ПЗ :

Володіння навиками роботи з програмою Парус - Бухгалтерия 7.40, Парус-Зарплата 7.40, Парус-Консолїдацїя; -Вміння працювати з програмними продуктами Microsoft Office (Word, Exel); -«БЕСТ-ЗВІТ» здача звітності в електронній формі через інтернет; - Nero 8 - запис та перезапис дисків, копіювання на диск даних, програм та поновлень; -Також сама можу проводити встановлення, перевстановлення та оновлення різноманітних програм, працювати із цифровими носіями -Вмію працювати з офісною технікою та інтернетом.


Навички роботи з клієнтами :

Пошук клієнтів (обзвон, проведення демонстрацій програмних продуктів, заключення договорів(досвід роботи 2 роки)

Особисті якості:

- Високий рівень трудоспроможності;
- Уважність та відповідальність;
- Дисциплінованість та пунктуальність;
- Цілеспрямованість;
- Наполегливість;
- Вміння працювати у колективі.


Освіта


Технікум технології та дизайну НУВГ та П (м.Рівне)
Год окончания 2005
Облік та аудит, середнє спеціальне

РФ "Європейський університет" (м.Рівне)
Год окончания 2011
Облік і аудит, бакалавр

Контактна інформація


П. І. Б.: Бочар Ольга
Телефон: (050)3754945

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #15753
Резюме Офіс-менеджер, адміністратор, касир було додано 23.06.2011 12:10 в наступні розділи:
Робота РівнеРезюме Офісні працівники Рівне




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення
переводчик/менеджер договірна 15.09.2009
секретарь,офис-менеджер договірна 28.09.2009
секретарь договірна 15.09.2009
Менеджер по персоналу, офис-менеджер, администратор договірна 22.11.2009
Менеджер договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
Секретарь, офис менеджер договірна 12.03.2014
офис-менеджер, секретарь, оператор пк договірна 13.03.2014
Администратор, секретарь договірна 17.09.2009
офис-менеджер договірна 29.06.2011
Оператор ПК договірна 17.09.2009
Экономист,менеджер,секретарь договірна 24.08.2012
Офис-менеджер договірна 17.09.2009
Офис менеджер договірна 20.07.2010



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: