Резюме: Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу Київ
Зарплата: | 3000 грн. |
Регіон: | Київ |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | повна занятість |
Стать: | жіноча |
Дата народження (вік): | 31.03.1988 (37) |
Р Е З Ю М Е
Кухарчук Аліна Анатоліївна
Мета: мати постійну, цікаву роботу в динамічно зростаючій компанії з можливістю отримання нових знань та навиків, а також можливістю професійного зростання та збільшення з/п.
Дата народження: 31 березня 1988 р.
Місце проживання: м. Київ, Дарницький р-н (м. Харківська, м. Дарниця)
Досвід роботи:
1. 18 січня 2010 р. – 04 березня 2011 р. – інспектор по стягненню кредитної заборгованості в ТОВ «Кредит Коллекшн Груп», маю досвід:
1) робота з боржниками фінансових компаній;
2) ведення переговорів з боржниками;
3) надання консультацій по кредитним справам;
4) здійснення реструктуризації заборгованості;
5) контроль здійснення платежів;
6) супроводження, закріплених за мною, справ до закриття.
2. 10 квітня 2009 р. – 01 вересня 2009 р. – мерчендайзер в ДП «Адідас-Україна»;
3. 02 листопада 2008 р. – 06 квітня 2009 р. – менеджер з продажу в дитячому магазині «Капіташка»:
1) Впевнена робота з клієнтами;
2) Замовлення товару;
3) Оформлення документації.
4. 01 жовтня 2007 р. – 01 листопада 2008 р – офіс-менеджер, помічник керівника відділу кадрів в КФ ТОВ «Черкаська продовольча компанія», маю досвід:
1) робота з різними видами документів (вхідна/вихідна документація);
2) спілкування з клієнтами та відвідувачами (прийом та оформлення заявок на купівлю та повернення);
3) робота з міні-АТС (вхідні/вихідні телефонні дзвінки, їх переадресація);
4) впевнений користувач ПК (Word, Excel, Access, Internet, e-mail, Adobe Photoshop, Outlook Express, 1С);
5) ведення кадрів (співбесіди та оформлення на роботу);
6) робота з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер);
7) забезпечення офісу канцтоварами;
8) оформлення підписки на періодичні видання.
5. 01 червня 2007 р. – 31 липня 2007 р. – секретар-референт в ТОВ «Юридична фірма «РІМ»;
6. 01 лютого 2007 р. – 30 березня 2007 р. – офіс-менеджер в ТОВ «Міжнародний Бізнес Центр»;
7. проходила навчальну практику за спеціальністю “Секретар-референт”на ТОВ “ЙОД” – 1 місяць, Солом’янський Пенсійний Фонд – 1 місяць.
Освіта:
2003 - 2006 р.р. – Київський механіко-металургійний технікум, маю диплом молодшого “Секретар-референт, офіс-менеджер”;
2006 - 2011 р.р. – Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, спеціальність “Фінанси”, маю диплом спеціаліста з фінансів.
Знання мов:
вільно володію українською та російською мовами, англійська – середній рівень (продовжую вивчати).
Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, зібраність, працьовитість, охайність, наполегливість, прагнення до професійного зростання та самоосвіти.
Бажана з/п: від 3000 грн.
Контактний телефон: моб. 093-601-99-38, 098-994-52-33
Кухарчук Аліна Анатоліївна
Мета: мати постійну, цікаву роботу в динамічно зростаючій компанії з можливістю отримання нових знань та навиків, а також можливістю професійного зростання та збільшення з/п.
Дата народження: 31 березня 1988 р.
Місце проживання: м. Київ, Дарницький р-н (м. Харківська, м. Дарниця)
Досвід роботи:
1. 18 січня 2010 р. – 04 березня 2011 р. – інспектор по стягненню кредитної заборгованості в ТОВ «Кредит Коллекшн Груп», маю досвід:
1) робота з боржниками фінансових компаній;
2) ведення переговорів з боржниками;
3) надання консультацій по кредитним справам;
4) здійснення реструктуризації заборгованості;
5) контроль здійснення платежів;
6) супроводження, закріплених за мною, справ до закриття.
2. 10 квітня 2009 р. – 01 вересня 2009 р. – мерчендайзер в ДП «Адідас-Україна»;
3. 02 листопада 2008 р. – 06 квітня 2009 р. – менеджер з продажу в дитячому магазині «Капіташка»:
1) Впевнена робота з клієнтами;
2) Замовлення товару;
3) Оформлення документації.
4. 01 жовтня 2007 р. – 01 листопада 2008 р – офіс-менеджер, помічник керівника відділу кадрів в КФ ТОВ «Черкаська продовольча компанія», маю досвід:
1) робота з різними видами документів (вхідна/вихідна документація);
2) спілкування з клієнтами та відвідувачами (прийом та оформлення заявок на купівлю та повернення);
3) робота з міні-АТС (вхідні/вихідні телефонні дзвінки, їх переадресація);
4) впевнений користувач ПК (Word, Excel, Access, Internet, e-mail, Adobe Photoshop, Outlook Express, 1С);
5) ведення кадрів (співбесіди та оформлення на роботу);
6) робота з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер);
7) забезпечення офісу канцтоварами;
8) оформлення підписки на періодичні видання.
5. 01 червня 2007 р. – 31 липня 2007 р. – секретар-референт в ТОВ «Юридична фірма «РІМ»;
6. 01 лютого 2007 р. – 30 березня 2007 р. – офіс-менеджер в ТОВ «Міжнародний Бізнес Центр»;
7. проходила навчальну практику за спеціальністю “Секретар-референт”на ТОВ “ЙОД” – 1 місяць, Солом’янський Пенсійний Фонд – 1 місяць.
Освіта:
2003 - 2006 р.р. – Київський механіко-металургійний технікум, маю диплом молодшого “Секретар-референт, офіс-менеджер”;
2006 - 2011 р.р. – Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, спеціальність “Фінанси”, маю диплом спеціаліста з фінансів.
Знання мов:
вільно володію українською та російською мовами, англійська – середній рівень (продовжую вивчати).
Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, зібраність, працьовитість, охайність, наполегливість, прагнення до професійного зростання та самоосвіти.
Бажана з/п: від 3000 грн.
Контактний телефон: моб. 093-601-99-38, 098-994-52-33
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Кухарчук Аліна Анатоліївна |
Телефон: | 093-602-99-38 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу
- Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Києві
- Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Дніпрі
- Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Одесі
- Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Харкові
- Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу у Львові
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Києві
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Дніпрі
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Одесі
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу в Харкові
- Резюме Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу у Львові
номер резюме: #15437
Робота Київ → Резюме Офісні працівники Київ
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
переводчик/менеджер | договірна | 15.09.2009 |
секретарь,офис-менеджер | договірна | 28.09.2009 |
секретарь | договірна | 15.09.2009 |
Менеджер по персоналу, офис-менеджер, администратор | договірна | 22.11.2009 |
Менеджер | договірна | 16.09.2009 |
менеджер,консультант | договірна | 16.09.2009 |
менеджер,консультант | договірна | 16.09.2009 |
Секретарь, офис менеджер | договірна | 12.03.2014 |
офис-менеджер, секретарь, оператор пк | договірна | 13.03.2014 |
Администратор, секретарь | договірна | 17.09.2009 |
офис-менеджер | договірна | 29.06.2011 |
Оператор ПК | договірна | 17.09.2009 |
Экономист,менеджер,секретарь | договірна | 24.08.2012 |
Офис-менеджер | договірна | 17.09.2009 |
Офис менеджер | договірна | 20.07.2010 |