Підбур персонала в Києві на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Директора, керівніки

Резюме в Києві: підбір персоналу

Потрібні резюме в Києві, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Директора, керівніки? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Київ на посаду «аудитор, бухгналтер, фінансист». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Київ » Персонал Директора, керівніки » Резюме аудитор, бухгналтер, фінансист
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: аудитор, бухгналтер, фінансист Київ



Зарплата: 3200 грн.
Регіон: Київ
Освіта: вища
Бажаний графік роботи: робота за сумісництвом
Стать: чоловіча
Дата народження (вік): 00.00.0000 (2025)


м. Київ , вул. Курнатовського 4а , кв. 124
дом. тел. (045) 512-87-72
моб.тел. 0676737518
0974329747
0637809826
Е-mail: baboduk@yandex.ru
bodjal1986@rambler.ru

Ціль : аудитор - ревізор

ЛУЦИК БОГДАН БОГДАНОВИЧ

Дата та місце народження: 09.04.1986р.н. Львівська обл., м. Червоноград
Сімейний стан: цивільний шлюб.
Освіта: вища закінчена
1993 - 2003р.р. – середня школа №8 м.Червонограда з погибленим вивченням англійської мови.
2003 - червень 2007р.р. – Національний університет “Львівська політехніка”
інститут Економіка і менеджмент
напрямок Економіка і підприємництво
рівень бакалавр.
2007 - червень 2008р.р. – Національний університет “Львівська політехніка”
інститут Економіка і менеджмент
факультет Облік і аналіз
напрямок Облік та аудит
рівень спеціаліст.
2009 – по даний час (зак.навч. червень 2010) екстернат - Національний університет Львівська політехніка
інститут Дистанційного навчання,
факультет Облік і аналіз
напрямок Облік та аудит,
рівень магістр.
2009 – по даний час (зак.навч. червень 2012) друга вища освіта – Національний університет державної податкової служби України,
факультет заочний
спеціальність правознавство.
Досвід роботи:
15.01.2009р. – по жовтень 2009р. – ДПІ у Сокальському районі Львівської області
Посада: старший державний інспектор сектору адміністрування податку на додану вартість відділу оподаткування юридичних осіб.
Обов’язки:
- Здійснення заходів щодо забезпечення надходжень добровільної сплати до бюджету податку на додану вартість
- Інформаційна та аналітична робота з відшкодування ПДВ
- Координація роботи з цього питання з відповідними підрозділами
- Проведення доперевірочного аналізу декларацій із заявленим податком на додану вартість до відшкодування
- Проведення невиїзних документальних перевірок платників по заявлених до відшкодування сум податку на додану вартість на розрахунковий рахунок та у рядок26 декларації з ПДВ
Причина звільнення : переїзд на постійне місце проживання в м. Київ в зв’язку з отриманням дружиною роботи.
19.07.2007р. – 16.01.2008р. – ЗАТ “Альфа-Банк”
Посада: спеціаліст групи забезпечення продаж в Львівському регіоні відділу забезпечення продаж управління дистриб’юції споживчого кредитування.
Обов’язки:
- Інформування про послуги та умови надання кредиту
- Прийняття первинної документації від клієнтів
- Оформлення заявок на кредити
- Звітність по оформленим кредитам
- Аналіз конкуренції і аналіз потреб клієнтів
01.07.2006 р. – 31.08.2006 р. – ЗАТ ЧФКБ “Приватбанк”
Посада: експерт індивідуального бізнесу (по договору підряду)
Обов’язки:
- Надання інформації по кредитних картках
- Видача кредитних карт
- Залучення клієнтів по кредитних картках
Навчальні тренінги, семінари, підвищення кваліфікації:
жовтень 2008 – січень 2009. ДПІ у Сокальському районі Львівської області
Стажування: “Оподаткування юридичних осіб”.
Липень 2007 року. ЗАТ “Альфа-Банк”
Тренінг “Споживче мікрокредитування фізичних осіб”.
Додаткова інформація:
знання мов: українська (рідна), англійська (вільно), російська (вільно), польська (розмовний рівень), німецька (з словником)
знання техніки: добре володію комп’ютером – 1C. Бухгалтерія, Microsoft Office, Microsoft Outlook, Far manager, Internet, Лига-Закон, та комп’ютерною технікою – принтер, ксерокс, сканер.
Особисті якості: цілеспрямований, чесний, пунктуальний, здатний навчатися, відповідальний, знання законодавства та змін в законодавстві.
Водійські права: категорія A, B, C.
Власне авто: відсутне.


Освіта




Контактна інформація


П. І. Б.: Богдан Луцик
Телефон: 0676737518

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #1517
Резюме аудитор, бухгналтер, фінансист було додано 21.10.2009 13:42 в наступні розділи:
Робота КиївРезюме Директора, керівніки Київ




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення
Завідувач, заступник договірна 04.04.2021
офис-менеджер договірна 16.09.2009
Заведующий региональным складом (кладовщик) договірна 16.09.2009
менеджер договірна 16.09.2009
менеджер договірна 16.09.2009
Менеджер-логист договірна 17.09.2009
специалист по кадрам договірна 17.09.2009
менеджер по туризму договірна 17.09.2009
Руководитель договірна 18.09.2009
Руководитель работы с персоналом, по кадрам договірна 18.09.2009
pr менеджер договірна 18.09.2009
директор филиала банка договірна 19.09.2009
Радник зi стратегiй договірна 19.09.2009
Советник по стратегиям договірна 19.09.2009
Руководитель договірна 20.09.2009



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: