Підбур персонала в Дніпрі на JobSite – це тільки перевірені резюме здобувачів, які шукають роботу в сфері Офісні працівники

Резюме в Дніпрі: підбір персоналу

Потрібні резюме в Дніпрі, а претенденти повинні розуміти, що таке сфера Офісні працівники? Ми пропонуємо переглянути всі резюме, які підходять під профіль вашої компанії. Нижче подано резюме Дніпро на посаду «HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст». Якщо це резюме вам підходить, відправте пропозицію роботи і все одно продовжуйте шукати інші відповідні резюме фахівців.
Вхід     Реєстрація
Робота в Україні
Всі вакансії
Всі резюме
Персонал » Резюме Дніпро » Персонал Офісні працівники » Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст
Пошук резюме
Приклад: программіст PHP

Більше резюме на Jobs.ua



Або оберіть зі списку

Резюме: HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст Дніпро



Зарплата: 4000 грн.
Регіон: Дніпро
Освіта: вища
Бажаний графік роботи: робота за сумісництвом
Стать: жіноча
Дата народження (вік): 00.00.0000 (2025)


Досвід роботи:
Маю навики роботи в сфері торгівлі, діловодстві, логістиці, укладанні угод та веденні переговорів.

2007 р.- 2008 р. оператор реєстрації-діловод в ЗАТ ”Інфраструктура відкритих ключів”
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Ведення діловодства
- Прийом та робота з клієнтами

2008 р. - 2009 р. офіс –менеджер у ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Контроль за належним станом офісного обладнанням, при необхідності виклик спеціалістів для своєчасного проведення ремонтних робіт чи інших видів технічного обслуговування.
- Забезпечення документообороті компанії:вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування
- Зустріч відвідувачів, безпосередня робота з клієнтами компанії
- Забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами та іншими товаро-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Формування звітів по статистиці
- Ведення кадрового діловодства
2009 р. - серпень 2010 р. менеджер-аналітик ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Виписка видаткових накладних
- Ведення первинної бухгалтерії
- Прямі продажі
- Робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій;
- Логістика (відправка товару по Україні)
- Щомісячна звітність по складському обліку
- Аналіз кредиторсько-дебіторської заборгованості
- Контроль роботи офіс-менеджера
- Ведення кадрового діловодства

Вересень 2010- грудень 2010 менеджер у ТОВ «Центр сертифікації електронного цифрового підпису»
Обов’язки:
- Документообіг підприємства
- Работа з вхідною, вихідною кореспонденцією
- Прийом, обробка, відправка, електронної пошти
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Прийом та робота з клієнтами

Освіта:
Вища. Диплом спеціаліста зі спеціальності „Математик. Вчитель математики і інформатики” Ужгородського національного університету.

Знання мов:
російська (вільно)
українська (вільно)
англійська (за невикористанням – базовий-середній)

Навики роботи:
Досвідчений користувач ПК (MS Office), мережі Інтернет;
Знання офісної техніки, основ 1С (виписка рахунків, актів, видаткових та прихідних накладних ).
Водій категорії «В»

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, порядність, здатність швидко навчатись, бажання розвиватися і самовдосконалюватися, аналітичне мислення у вирішенні питань.


Освіта




Контактна інформація


П. І. Б.: Марушка Ольга Ярославовна
Телефон: 0507765610, 0634148930

Погляньте також:

Вакансіі на Jobs.ua

Або Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #14703
Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст було додано 01.04.2011 16:20 в наступні розділи:
Робота ДніпроРезюме Офісні працівники Дніпро




Схожі резюме


Резюме Зарплата Дата розміщення
переводчик/менеджер договірна 15.09.2009
секретарь,офис-менеджер договірна 28.09.2009
секретарь договірна 15.09.2009
Менеджер по персоналу, офис-менеджер, администратор договірна 22.11.2009
Менеджер договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
менеджер,консультант договірна 16.09.2009
Секретарь, офис менеджер договірна 12.03.2014
офис-менеджер, секретарь, оператор пк договірна 13.03.2014
Администратор, секретарь договірна 17.09.2009
офис-менеджер договірна 29.06.2011
Оператор ПК договірна 17.09.2009
Экономист,менеджер,секретарь договірна 24.08.2012
Офис-менеджер договірна 17.09.2009
Офис менеджер договірна 20.07.2010



 





Посади:



Рубрики:


Онлайн журнал - "Пропоную Роботу"

Архів → Переглянути


Корисні посилання: