Резюме: HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст Дніпро
Зарплата: | 4000 грн. |
Регіон: | Дніпро |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | робота за сумісництвом |
Стать: | жіноча |
Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
Досвід роботи:
Маю навики роботи в сфері торгівлі, діловодстві, логістиці, укладанні угод та веденні переговорів.
2007 р.- 2008 р. оператор реєстрації-діловод в ЗАТ ”Інфраструктура відкритих ключів”
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Ведення діловодства
- Прийом та робота з клієнтами
2008 р. - 2009 р. офіс –менеджер у ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Контроль за належним станом офісного обладнанням, при необхідності виклик спеціалістів для своєчасного проведення ремонтних робіт чи інших видів технічного обслуговування.
- Забезпечення документообороті компанії:вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування
- Зустріч відвідувачів, безпосередня робота з клієнтами компанії
- Забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами та іншими товаро-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Формування звітів по статистиці
- Ведення кадрового діловодства
2009 р. - серпень 2010 р. менеджер-аналітик ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Виписка видаткових накладних
- Ведення первинної бухгалтерії
- Прямі продажі
- Робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій;
- Логістика (відправка товару по Україні)
- Щомісячна звітність по складському обліку
- Аналіз кредиторсько-дебіторської заборгованості
- Контроль роботи офіс-менеджера
- Ведення кадрового діловодства
Вересень 2010- грудень 2010 менеджер у ТОВ «Центр сертифікації електронного цифрового підпису»
Обов’язки:
- Документообіг підприємства
- Работа з вхідною, вихідною кореспонденцією
- Прийом, обробка, відправка, електронної пошти
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Прийом та робота з клієнтами
Освіта:
Вища. Диплом спеціаліста зі спеціальності „Математик. Вчитель математики і інформатики” Ужгородського національного університету.
Знання мов:
російська (вільно)
українська (вільно)
англійська (за невикористанням – базовий-середній)
Навики роботи:
Досвідчений користувач ПК (MS Office), мережі Інтернет;
Знання офісної техніки, основ 1С (виписка рахунків, актів, видаткових та прихідних накладних ).
Водій категорії «В»
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, порядність, здатність швидко навчатись, бажання розвиватися і самовдосконалюватися, аналітичне мислення у вирішенні питань.
Маю навики роботи в сфері торгівлі, діловодстві, логістиці, укладанні угод та веденні переговорів.
2007 р.- 2008 р. оператор реєстрації-діловод в ЗАТ ”Інфраструктура відкритих ключів”
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Ведення діловодства
- Прийом та робота з клієнтами
2008 р. - 2009 р. офіс –менеджер у ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Прийом та розподіл дзвінків, факсів та кореспонденції
- Робота з електронною поштою
- Контроль за належним станом офісного обладнанням, при необхідності виклик спеціалістів для своєчасного проведення ремонтних робіт чи інших видів технічного обслуговування.
- Забезпечення документообороті компанії:вхідна та вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування
- Зустріч відвідувачів, безпосередня робота з клієнтами компанії
- Забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами та іншими товаро-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Формування звітів по статистиці
- Ведення кадрового діловодства
2009 р. - серпень 2010 р. менеджер-аналітик ТОВ «Моді»
Обов’язки:
- Виписка видаткових накладних
- Ведення первинної бухгалтерії
- Прямі продажі
- Робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій;
- Логістика (відправка товару по Україні)
- Щомісячна звітність по складському обліку
- Аналіз кредиторсько-дебіторської заборгованості
- Контроль роботи офіс-менеджера
- Ведення кадрового діловодства
Вересень 2010- грудень 2010 менеджер у ТОВ «Центр сертифікації електронного цифрового підпису»
Обов’язки:
- Документообіг підприємства
- Работа з вхідною, вихідною кореспонденцією
- Прийом, обробка, відправка, електронної пошти
- Ведення клієнтської бази компанії, терміну та умов договорів
- Прийом та робота з клієнтами
Освіта:
Вища. Диплом спеціаліста зі спеціальності „Математик. Вчитель математики і інформатики” Ужгородського національного університету.
Знання мов:
російська (вільно)
українська (вільно)
англійська (за невикористанням – базовий-середній)
Навики роботи:
Досвідчений користувач ПК (MS Office), мережі Інтернет;
Знання офісної техніки, основ 1С (виписка рахунків, актів, видаткових та прихідних накладних ).
Водій категорії «В»
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, порядність, здатність швидко навчатись, бажання розвиватися і самовдосконалюватися, аналітичне мислення у вирішенні питань.
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Марушка Ольга Ярославовна |
Телефон: | 0507765610, 0634148930 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст
- HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Києві
- HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Дніпрі
- HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Одесі
- HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Харкові
- HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст у Львові
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Києві
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Дніпрі
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Одесі
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст в Харкові
- Резюме HR-менеджер, заст. директора, аналітик, логіст у Львові
номер резюме: #14703
Робота Дніпро → Резюме Офісні працівники Дніпро
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
переводчик/менеджер | договірна | 15.09.2009 |
секретарь,офис-менеджер | договірна | 28.09.2009 |
секретарь | договірна | 15.09.2009 |
Менеджер по персоналу, офис-менеджер, администратор | договірна | 22.11.2009 |
Менеджер | договірна | 16.09.2009 |
менеджер,консультант | договірна | 16.09.2009 |
менеджер,консультант | договірна | 16.09.2009 |
Секретарь, офис менеджер | договірна | 12.03.2014 |
офис-менеджер, секретарь, оператор пк | договірна | 13.03.2014 |
Администратор, секретарь | договірна | 17.09.2009 |
офис-менеджер | договірна | 29.06.2011 |
Оператор ПК | договірна | 17.09.2009 |
Экономист,менеджер,секретарь | договірна | 24.08.2012 |
Офис-менеджер | договірна | 17.09.2009 |
Офис менеджер | договірна | 20.07.2010 |