Резюме: инспектор отдела кадров/менеджер Київ
Зарплата: | 3500 грн. |
Регіон: | Київ |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | робота за сумісництвом |
Стать: | жіноча |
Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
2008- 2010р. інспектор з кадрів «Sanahant»
02.2008р - 12.2008р. інспектор з кадрів департаменту персоналу Корпорації \"FRG\"
2007р- 2008р. старший інспектор відділу управління персоналом Європейського
університету
2005 р.- 2007р. Секретар-помічник Президента банку «Iмексбанк»,обробка вхідної, вихідної
документації, складання графіку роботи керівника, бронювання готелів,
авіаквитків організація прийомів, конференцій, ведення кадрової,
документації (прийом, відпустки, переведення, звільнення, підбір
персоналу та формування кадрового резерву)
2000-2005р. Начальник відділу кадрів (ведення кадрової документації з \"0\":
знання КЗпП України; формування зберігання особових справ персоналу; оформлення ведення трудових книжок (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..) видача довідок з місця роботи; ведення табеля обліку робочого часу; складання штатного розпису, робота з державними організаціями: Районний Центр зайнятості (звіти про наявність вакантних місць форми 3-ПН,звіти про звільнених форма 4-ПН, звіти про прийнятих працівників форма 5-ПН), Пенсійний фонд (оформлення пенсій працівникам); Управління статистики (форма - ПВ про працю); пошук персоналу через нтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті ; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв\'ю; призначення проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компан ),
також на посаді економіста та секретаря Українського державного проектно-вишукувального інституту \"Укрдіпроліс\"
1992- 2000 р. Директор школи, вчитель
1988-1992 р. Секретар в районному відділі освіти
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська базова
Комп\'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С (версія 7, версія 8) та ін.
Windows 9x/2000/XP
Хобі : Спорт, мистецтво.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні поставлених завдань.
02.2008р - 12.2008р. інспектор з кадрів департаменту персоналу Корпорації \"FRG\"
2007р- 2008р. старший інспектор відділу управління персоналом Європейського
університету
2005 р.- 2007р. Секретар-помічник Президента банку «Iмексбанк»,обробка вхідної, вихідної
документації, складання графіку роботи керівника, бронювання готелів,
авіаквитків організація прийомів, конференцій, ведення кадрової,
документації (прийом, відпустки, переведення, звільнення, підбір
персоналу та формування кадрового резерву)
2000-2005р. Начальник відділу кадрів (ведення кадрової документації з \"0\":
знання КЗпП України; формування зберігання особових справ персоналу; оформлення ведення трудових книжок (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..) видача довідок з місця роботи; ведення табеля обліку робочого часу; складання штатного розпису, робота з державними організаціями: Районний Центр зайнятості (звіти про наявність вакантних місць форми 3-ПН,звіти про звільнених форма 4-ПН, звіти про прийнятих працівників форма 5-ПН), Пенсійний фонд (оформлення пенсій працівникам); Управління статистики (форма - ПВ про працю); пошук персоналу через нтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті ; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв\'ю; призначення проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компан ),
також на посаді економіста та секретаря Українського державного проектно-вишукувального інституту \"Укрдіпроліс\"
1992- 2000 р. Директор школи, вчитель
1988-1992 р. Секретар в районному відділі освіти
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська базова
Комп\'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С (версія 7, версія 8) та ін.
Windows 9x/2000/XP
Хобі : Спорт, мистецтво.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні поставлених завдань.
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Гортаненко Светлана Николаевна |
Телефон: | 063-822-35-94, 096-300-36-36 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота инспектор отдела кадров/менеджер
- инспектор отдела кадров/менеджер в Києві
- инспектор отдела кадров/менеджер в Дніпрі
- инспектор отдела кадров/менеджер в Одесі
- инспектор отдела кадров/менеджер в Харкові
- инспектор отдела кадров/менеджер у Львові
номер резюме: #13437
Робота Київ → Резюме Директора, керівніки Київ
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Завідувач, заступник | договірна | 04.04.2021 |
офис-менеджер | договірна | 16.09.2009 |
Заведующий региональным складом (кладовщик) | договірна | 16.09.2009 |
менеджер | договірна | 16.09.2009 |
менеджер | договірна | 16.09.2009 |
Менеджер-логист | договірна | 17.09.2009 |
специалист по кадрам | договірна | 17.09.2009 |
менеджер по туризму | договірна | 17.09.2009 |
Руководитель | договірна | 18.09.2009 |
Руководитель работы с персоналом, по кадрам | договірна | 18.09.2009 |
pr менеджер | договірна | 18.09.2009 |
директор филиала банка | договірна | 19.09.2009 |
Радник зi стратегiй | договірна | 19.09.2009 |
Советник по стратегиям | договірна | 19.09.2009 |
Руководитель | договірна | 20.09.2009 |