Резюме: юрист Луцьк
Зарплата: | 3600 грн. |
Регіон: | Луцьк |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | повна занятість |
Стать: | чоловіча |
Дата народження (вік): | 22.05.1984 (41) |
Досвід роботи:
2006-2008р.р. Обласна дирекція ЗАТ “СК Кредо-Класик” м. Рівне, в.о. Аварійного комісара, спеціаліст Центру обслуговування клієнтів малого і середнього бізнесу. Обов’язки: укладення договорів страхування, погодження нетипових умов договорів, врегулювання страхових випадків, співпраця з банківською мережею та клієнтами малого та середнього бізнесу.
2008р.-по даний час. ПП “ВіР” м. Луцьк, юристконсульт. Обов’язки: юридичний супровід господарської діяльності виробничо-торгового підприємства, договірна робота ( договора купівлі-продажу, підряду, поставки, оренди та ін. ) в т.ч. розробка міжнародних контрактів, претензійно-позовна робота ( господарський, міськрайонний, адміністративний суди, апеляційна інстанція ), кадрове діловодство на підприємстві, співпраця з банками, місцевими органами влади та самоврядування, БТІ, бюро земельного кадастру та ін., підготовка документації для участі в тендерах.
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська - розмовна.
Додаткова інформація: хороші презентаційні здібності, комунікабельність, дипломатичний підхід до вирішення питань, відповідальність, вміння працювати в колективі, швидко навчаюсь. Досвід проведення переговорів, зустрічей. Знання ПК, офісних, правових програм, офісної оргтехніки на рівні впевненого користувача.
2006-2008р.р. Обласна дирекція ЗАТ “СК Кредо-Класик” м. Рівне, в.о. Аварійного комісара, спеціаліст Центру обслуговування клієнтів малого і середнього бізнесу. Обов’язки: укладення договорів страхування, погодження нетипових умов договорів, врегулювання страхових випадків, співпраця з банківською мережею та клієнтами малого та середнього бізнесу.
2008р.-по даний час. ПП “ВіР” м. Луцьк, юристконсульт. Обов’язки: юридичний супровід господарської діяльності виробничо-торгового підприємства, договірна робота ( договора купівлі-продажу, підряду, поставки, оренди та ін. ) в т.ч. розробка міжнародних контрактів, претензійно-позовна робота ( господарський, міськрайонний, адміністративний суди, апеляційна інстанція ), кадрове діловодство на підприємстві, співпраця з банками, місцевими органами влади та самоврядування, БТІ, бюро земельного кадастру та ін., підготовка документації для участі в тендерах.
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська - розмовна.
Додаткова інформація: хороші презентаційні здібності, комунікабельність, дипломатичний підхід до вирішення питань, відповідальність, вміння працювати в колективі, швидко навчаюсь. Досвід проведення переговорів, зустрічей. Знання ПК, офісних, правових програм, офісної оргтехніки на рівні впевненого користувача.
Освіта
Освіта: вища юридична, НаУ “Острозька академія”, 2001-2006р.р., денне відділення, державна форма навчання.
Контактна інформація
П. І. Б.: | КУХАРУК ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ |
Телефон: | +38 (068) 568-4-668 |
номер резюме: #12509
Робота Луцьк → Резюме Юриспруденція Луцьк
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
Юрист | договірна | 17.09.2009 |
помошник нотариуса | договірна | 17.09.2009 |
юрист | договірна | 18.09.2009 |
Главный бухгалтер | договірна | 22.02.2010 |
Юрист | договірна | 22.02.2010 |
Юрист | договірна | 22.02.2010 |
юрист | договірна | 22.09.2009 |
помощник юриста | договірна | 24.09.2009 |
Юрисконсульт, помощник юриста | договірна | 24.09.2009 |
юрист, начальник отдела | договірна | 24.09.2009 |
Офис-менеджер, помощник | договірна | 25.09.2009 |
юрист | договірна | 25.09.2009 |
помічник юриста | договірна | 28.09.2009 |