Резюме: Technical support expert Київ
Зарплата: | договірна |
Регіон: | Київ |
Освіта: | вища |
Бажаний графік роботи: | робота за сумісництвом |
Стать: | чоловіча |
Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
Досвід роботи:
• Період: червень 2006 – лютий 2007 р.
• Компанія: Дочірня компанія при ЗАТ «Воля-Кабель»
• Посада: Інспектор абонентської служби (Інтернет)
• Обов’язки: Підтримка бази даних абонентів, вирішення питань підключення абонентів згідно запитів диспетчерської служби тощо
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Період: червень 2007 – по сьогодні.
• Компанія: Advanced International Translations
• Посада: Технічний письменник/Експерт служби технічної підтримки
• Обов’язки: Технічна підтримка користувачів програмних продуктів компанії (через веб-інтерфейс Kayako, Skype); написання документації до програмних продуктів та підтримання її у належному стані (Help&Manual, SnagIt); написання внутрішньої документації; координація проектів з локалізації програмних продуктів, веб-сайтів, а також документації до програмних продуктів (Sisulizer); проведення онлайн презентацій, тренінгів та вебінарів (Skype, Yuuguu); підтримка веб-ресурсів компанії (HTML, Joomla, Drupal, базові знання PHP, CSS), контроль обробки автоматизованих замовлень програмних продуктів (ShareIt, PayPal, Moneybookers) тощо
• Період: червень 2006 – лютий 2007 р.
• Компанія: Дочірня компанія при ЗАТ «Воля-Кабель»
• Посада: Інспектор абонентської служби (Інтернет)
• Обов’язки: Підтримка бази даних абонентів, вирішення питань підключення абонентів згідно запитів диспетчерської служби тощо
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Період: червень 2007 – по сьогодні.
• Компанія: Advanced International Translations
• Посада: Технічний письменник/Експерт служби технічної підтримки
• Обов’язки: Технічна підтримка користувачів програмних продуктів компанії (через веб-інтерфейс Kayako, Skype); написання документації до програмних продуктів та підтримання її у належному стані (Help&Manual, SnagIt); написання внутрішньої документації; координація проектів з локалізації програмних продуктів, веб-сайтів, а також документації до програмних продуктів (Sisulizer); проведення онлайн презентацій, тренінгів та вебінарів (Skype, Yuuguu); підтримка веб-ресурсів компанії (HTML, Joomla, Drupal, базові знання PHP, CSS), контроль обробки автоматизованих замовлень програмних продуктів (ShareIt, PayPal, Moneybookers) тощо
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Анатолій Зіневич |
Телефон: | (097)870-67-91 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота Technical support expert
- Technical support expert в Києві
- Technical support expert в Дніпрі
- Technical support expert в Одесі
- Technical support expert в Харкові
- Technical support expert у Львові
номер резюме: #12174
Робота Київ → Резюме Комп'ютери, IT, WEB Київ
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Системный администратор | договірна | 16.09.2009 |
Системный администратор, руководитель службы IT – поддержки. | договірна | 17.09.2009 |
Системный администратор, специалист по защите и восстановлению информации | договірна | 18.09.2009 |
Системный администратор, специалист по защите и восстановлению информации | договірна | 28.09.2009 |
Специалист по лицензированию программного обеспечения | договірна | 28.09.2009 |
Инженер | договірна | 18.09.2009 |
web -программист | договірна | 21.09.2009 |
программист | договірна | 21.09.2009 |
Программист 1С | договірна | 01.10.2009 |
ASP .Net разработчик | договірна | 16.11.2009 |
Системного Администриротора | договірна | 22.09.2009 |
программист,администратор БД, системный администратор | договірна | 23.09.2009 |
программист баз данных | договірна | 23.09.2009 |
web-developer | договірна | 24.09.2009 |
IT-инжененр, сервис-инженер,системный администратор | договірна | 30.09.2011 |