Резюме: менеджер з продажу Харків
Зарплата: | договірна |
Регіон: | Харків |
Освіта: | вища |
Стать: | чоловіча |
Дата народження (вік): | 00.00.0000 (2025) |
Інформація про посаду, на яку претендую
Напрямок продажу послуг бізнес сегменту
Інформація про останні місця роботи та отриманий досвід
ТОВ «Інтелектуальні комунікації» з 07.06.10р. – до 23.07.10р., ХФ ВАТ «Укртелеком» з 1.03.06р. до – 26.05.10р., Компанія Утел з 8.02.02р. – до 1.03.06р., ЦПМ-1 ВАТ «Укртелеком» з 1.10.00р. – до 7.02.02р., бухгалтер 2 категорії, зробив кар’єру від експерта (маркетинг) відділу продажу телекомунікаційний послуг до провідного фахівця відділу продажу послуг бізнес-абонентам.
ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер з продажу, ТОВ «Інтелектуальні комунікації», м. Харків, з 07.06.2010р. – до 23.07.2010р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних абонентів на послуги передавання даних та Інтернет.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Виявлення потенційних потреб існуючих абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності).
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи зі абонентами.
Провідний фахівець відділу продажу послуг бізнес-абонентам, Харківська філія ВАТ «Укртелеком», м. Харків, з 1.03.06р. до – 26.05.10р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних бізнес-абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Виявлення потенційних потреб існуючих бізнес-абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних бізнес-абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності, будівництво лінійно-кабельних споруд).
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи зі абонентами.
Фахівець з продажу послуг та маркетингу, Утел, Харків, з 29.09.2004р. по 1.03.2006р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних бізнес-абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Проведення маркетингових досліджень у сфері телекомунікацій в Харківському регіоні.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів у рамках своєї компетенції.
• Виявлення потенційних потреб існуючих бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності, будівництво лінійно-кабельних споруд).
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи з бізнес-абонентами та корпоративними/ключовими абонентами.
Експерт (маркетинг), Утел, Харків, з 8.02.2002р. по 28.09.2004р.
• Активний пошук (через різні канали) потенційних абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Проведення маркетингових досліджень у сфері телекомунікацій в Харківському регіоні.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка абонентів у рамках своєї компетенції.
• Виявлення потенційних потреб існуючих абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації і надання послуг абонентам.
• Ведення бази даних абонентів, забезпечення обліку, збереження та контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Ініціалізація нових проектів, рекламних акцій і компаній по впровадженню та просуванню послуг.
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи з бізнес-абонентами та корпоративними/ключовими абонентами.
Бухгалтер 2 категорії, ЦПМ-1 ВАТ «Укртелеком», Харків, 1.10.2000р. до 7.02.2002р.
• Ведення бухгалтерського обліку у сфері матеріальних звітів.
ОСВІТА
Фахівець, Юрист
Національний Університет внутрішніх справ, Харків, Україна, 09.2001-06.2005р.
Фахівець, Економіст
Харківська Державна Академія залізничного транспорту, Харків, Україна, 09.1995-06.2000р.
ТРЕНІНГИ
Бізнес простір, Тренінг
Gestalt Consulting Group, Київ, 06.2002
Система роботи та керування відносинами з абонентами, Тренінг
Consulting & training company “Seven”, Славське, 08.2003
Sales as a satisfaction of clients needs, Тренінг
“Training Force”, Київ, 04.04
НАВИЧКИ
• Російська мова і Українська мова
• Комп'ютерні навички (Робота у MS Excel, MS Word, і інші)
• Права водія (B), стаж 6 років
ОСНОВНІ НАВИЧКИ:
• Визначення потенційних абонентів що відносяться до категорії бізнес-абонентів.
• Ведення переговорів та укладання договорів з абонентами.
• Контроль та відповідальність за отримання доходів та виконанням бізнес-плану по Харківській філії.
• Безпосередня участь у контактах з абонентами, побудова системи стосунків з ними з метою продажу послуг, зростання прибутків компанії, збільшення лояльності абонентів.
ОСОБИСТІ ДАНІ
• Комунікабельність, презентабельність, цілеспрямованість.
• Вимогливий до себе, організований, дисциплінований.
• Здатний до швидкого навчання.
• Здатність швидко адаптуватись у змінному середовищі.
• Вміння переконувати людей.
• Здатність до вивчення потреби абонентів у нових продуктах.
• Вміння орієнтуватися у юридичних та економічних аспектах під час укладання договорів.
• Успішне ведення переговорів.
• Підготовка комерційних пропозицій.
• Здатний управляти комплексними проектами від початкової стадії до завершальної.
• Постійно розвиваю та поповнюю свої навички, знання і уміння.
ОСОБИСТІ ДОСЯГНЕННЯ
За період роботи на посадах Провідного фахівця з продажу послуг бізнес-абонентам та фахівця з продажу та маркетингу, були залучені наступні компанії (як результат – корпоративний або локальний договір з компанією „Утел”):
• ДП Книжковий клуб "Клуб сімейного дозвілля",
• Відділення "Харківське" ЗАТ "Альфа банк",
• Харківське представництво ЗАТ „Оболонь”,
• ВАТ «Мегабанк»,
• Банк «Європейський»,
• Банк „Меркурій”,
• ВАТ «Інноваційно-промисловий банк»,
• ЗАТ «Харківській ювелірний завод»,
• ТОВ «Автоарт» (офіційний дилер «Toyota»)
та інші компанії.
.
Напрямок продажу послуг бізнес сегменту
Інформація про останні місця роботи та отриманий досвід
ТОВ «Інтелектуальні комунікації» з 07.06.10р. – до 23.07.10р., ХФ ВАТ «Укртелеком» з 1.03.06р. до – 26.05.10р., Компанія Утел з 8.02.02р. – до 1.03.06р., ЦПМ-1 ВАТ «Укртелеком» з 1.10.00р. – до 7.02.02р., бухгалтер 2 категорії, зробив кар’єру від експерта (маркетинг) відділу продажу телекомунікаційний послуг до провідного фахівця відділу продажу послуг бізнес-абонентам.
ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер з продажу, ТОВ «Інтелектуальні комунікації», м. Харків, з 07.06.2010р. – до 23.07.2010р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних абонентів на послуги передавання даних та Інтернет.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Виявлення потенційних потреб існуючих абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності).
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи зі абонентами.
Провідний фахівець відділу продажу послуг бізнес-абонентам, Харківська філія ВАТ «Укртелеком», м. Харків, з 1.03.06р. до – 26.05.10р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних бізнес-абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Виявлення потенційних потреб існуючих бізнес-абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних бізнес-абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності, будівництво лінійно-кабельних споруд).
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи зі абонентами.
Фахівець з продажу послуг та маркетингу, Утел, Харків, з 29.09.2004р. по 1.03.2006р.
• Активний пошук через різні канали інформації потенційних бізнес-абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Проведення маркетингових досліджень у сфері телекомунікацій в Харківському регіоні.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів у рамках своєї компетенції.
• Виявлення потенційних потреб існуючих бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації й надання послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам.
• Ведення бази даних бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів, забезпечення обліку, збереження і контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Участь у складанні бізнес-плану із продажу послуг.
• Участь в аналізі стану і перспектив продажу послуг бізнес-абонентам та корпоративним/ключовим абонентам у Харківському регіоні.
• Участь у плануванні і прогнозуванні необхідних для продажу послуг ресурсів.
• Участь у плануванні і прийнятті рішень про розвиток мережі в частині, що стосується надання послуг (розташування точок присутності, будівництво лінійно-кабельних споруд).
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи з бізнес-абонентами та корпоративними/ключовими абонентами.
Експерт (маркетинг), Утел, Харків, з 8.02.2002р. по 28.09.2004р.
• Активний пошук (через різні канали) потенційних абонентів на послуги зв'язку, передавання даних та Інтернет.
• Проведення маркетингових досліджень у сфері телекомунікацій в Харківському регіоні.
• Виконання бізнес-плану в частині, що стосується продажу послуг.
• Підтримка абонентів у рамках своєї компетенції.
• Виявлення потенційних потреб існуючих абонентів, пропонування додаткових та нових послуг.
• Контроль процесу ініціалізації і надання послуг абонентам.
• Ведення бази даних абонентів, забезпечення обліку, збереження та контроль договорів. Моніторинг і фіксація запитів від абонентів.
• Ініціалізація нових проектів, рекламних акцій і компаній по впровадженню та просуванню послуг.
• Внесення пропозицій про розвиток/збільшення продажів (кількісно, якісно) для підготовки бізнес-плану.
• Здійснення збору первинної маркетингової інформації необхідної для успішного просування послуг.
• Взаємодія з технічними підрозділами для забезпечення технічної підтримки бізнес-абонентів та корпоративних/ключових абонентів.
• Забезпечення ділового, відповідального, коректного і увічливого стилю роботи з бізнес-абонентами та корпоративними/ключовими абонентами.
Бухгалтер 2 категорії, ЦПМ-1 ВАТ «Укртелеком», Харків, 1.10.2000р. до 7.02.2002р.
• Ведення бухгалтерського обліку у сфері матеріальних звітів.
ОСВІТА
Фахівець, Юрист
Національний Університет внутрішніх справ, Харків, Україна, 09.2001-06.2005р.
Фахівець, Економіст
Харківська Державна Академія залізничного транспорту, Харків, Україна, 09.1995-06.2000р.
ТРЕНІНГИ
Бізнес простір, Тренінг
Gestalt Consulting Group, Київ, 06.2002
Система роботи та керування відносинами з абонентами, Тренінг
Consulting & training company “Seven”, Славське, 08.2003
Sales as a satisfaction of clients needs, Тренінг
“Training Force”, Київ, 04.04
НАВИЧКИ
• Російська мова і Українська мова
• Комп'ютерні навички (Робота у MS Excel, MS Word, і інші)
• Права водія (B), стаж 6 років
ОСНОВНІ НАВИЧКИ:
• Визначення потенційних абонентів що відносяться до категорії бізнес-абонентів.
• Ведення переговорів та укладання договорів з абонентами.
• Контроль та відповідальність за отримання доходів та виконанням бізнес-плану по Харківській філії.
• Безпосередня участь у контактах з абонентами, побудова системи стосунків з ними з метою продажу послуг, зростання прибутків компанії, збільшення лояльності абонентів.
ОСОБИСТІ ДАНІ
• Комунікабельність, презентабельність, цілеспрямованість.
• Вимогливий до себе, організований, дисциплінований.
• Здатний до швидкого навчання.
• Здатність швидко адаптуватись у змінному середовищі.
• Вміння переконувати людей.
• Здатність до вивчення потреби абонентів у нових продуктах.
• Вміння орієнтуватися у юридичних та економічних аспектах під час укладання договорів.
• Успішне ведення переговорів.
• Підготовка комерційних пропозицій.
• Здатний управляти комплексними проектами від початкової стадії до завершальної.
• Постійно розвиваю та поповнюю свої навички, знання і уміння.
ОСОБИСТІ ДОСЯГНЕННЯ
За період роботи на посадах Провідного фахівця з продажу послуг бізнес-абонентам та фахівця з продажу та маркетингу, були залучені наступні компанії (як результат – корпоративний або локальний договір з компанією „Утел”):
• ДП Книжковий клуб "Клуб сімейного дозвілля",
• Відділення "Харківське" ЗАТ "Альфа банк",
• Харківське представництво ЗАТ „Оболонь”,
• ВАТ «Мегабанк»,
• Банк «Європейський»,
• Банк „Меркурій”,
• ВАТ «Інноваційно-промисловий банк»,
• ЗАТ «Харківській ювелірний завод»,
• ТОВ «Автоарт» (офіційний дилер «Toyota»)
та інші компанії.
.
Освіта
Контактна інформація
П. І. Б.: | Кищенко Роман |
Телефон: | 050-303-15-10 |
Погляньте також:
Вакансіі на Jobs.ua
- Робота менеджер з продажу
- менеджер з продажу в Києві
- менеджер з продажу в Дніпрі
- менеджер з продажу в Одесі
- менеджер з продажу в Харкові
- менеджер з продажу у Львові
номер резюме: #10705
Робота Харків → Резюме Директора, керівніки Харків
Схожі резюме
Резюме | Зарплата | Дата розміщення |
Завідувач, заступник | договірна | 04.04.2021 |
офис-менеджер | договірна | 16.09.2009 |
Заведующий региональным складом (кладовщик) | договірна | 16.09.2009 |
менеджер | договірна | 16.09.2009 |
менеджер | договірна | 16.09.2009 |
Менеджер-логист | договірна | 17.09.2009 |
специалист по кадрам | договірна | 17.09.2009 |
менеджер по туризму | договірна | 17.09.2009 |
Руководитель | договірна | 18.09.2009 |
Руководитель работы с персоналом, по кадрам | договірна | 18.09.2009 |
pr менеджер | договірна | 18.09.2009 |
директор филиала банка | договірна | 19.09.2009 |
Радник зi стратегiй | договірна | 19.09.2009 |
Советник по стратегиям | договірна | 19.09.2009 |
Руководитель | договірна | 20.09.2009 |