Подбор персонала во Львове на JobSite – это только проверенные резюме соискателей, которые ищут работу в сфере Продажи

Резюме во Львове: подбор персонала

Нужны резюме во Львове, а соискатели должны понимать, что такое сфера Продажи? Мы предлагаем просмотреть все резюме, которые подходят под профиль вашей компании. Ниже подано резюме Львов на должность «менеджер по работе с клиентами». Если это резюме вам подходит, отправьте предложение работы и все равно продолжайте искать другие подходящие резюме специалистов.
Вход     Регистрация
Работа в Украине
Все вакансии
Все резюме
Персонал » Резюме Львов » Персонал Продажи » Резюме менеджер по работе с клиентами
Например: программист PHP

Больше резюме на Jobs.ua



Или выбрирете из списка

Резюме: менеджер по работе с клиентами Львов



Зарплата: 2640 грн.
Регион: Львов
Желаемый график работы: работа по совместительству
Пол: мужчина
Дата рождения (возраст): 00.00.0000 (2019)


Романський Роман Мирославович
дата та місце народження : 1972 рік, м. Львів
проживаю: м.Львів, вул.Стрийська
сімейний стан : одружений, дочка
контактний телефон: моб. 0674504512
e-mail: romansky.r@yandex.ru
Пошук роботи : в сфері торгівлі, наданні послуг, виробництво, склади і т.ін. ( мережевий маркетинг,MLM – не пропонувати ! ).
Бажані вакансії : менеджер з продажу, заступник керівника магазину, адміністратор торгового
залу, керівник відділу, заступник керівника відділу, супервайзер і т.ін. ( розгляну всі пропозиції ).
Бажаний рівень зп : від 2600 грн.
Професійні навики : навики управління та роботи з персоналом, комерційні навики, навики продаж,
планування, аналіз, контроль, мотивування, мерчендайзинг, облік товару, володіння ПК ( Word, Excel , Іnternet, Outlook Express, 1С:Підприємство ) та офісною технікою, досвід роботи в гіпермаркетах на посадах від продавця до керівника магазину, досвід роботи на посаді менеджер з продажу, завідуючий складом. Досвід роботи :
2006-2010 - ТОВ «Фокстрот» ( гіпермаркет «FoxMart», аудіо-відео та побутова техніка )
заступник керівника гіпермаркету
керівництво персоналом магазину ( 61 чол. ), організація роботи персоналу, виконання планів по фінансово-економічним показникам, подача звітів, контроль за технологічним процесом роботи магазину, забезпечення дотримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продажу товарів, контроль за асортиментом товару, аналіз продажів, забезпечення проведення рекламних акцій, підбір та навчання персоналу, контроль процесу стажування нових працівників, робота в «1С:Підприємство», робота з документацією, проведення інвентаризацій, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями, взаємодія із працівниками інших структурних підрозділів Компанії.
2005-2006 - ТзОВ «Мойдодир» ( виробництво та гуртова торгівля - меблі і дзеркала для ванних кімнат ).
менеджер з гуртового продажу ( диспетчер ) Львівської філії фабрики «Мойдодир»
гуртовий продаж, ведення та розширення клієнтської бази, обробка замовлень та розподіл товару серед дилерів, відпуск товару та оформлення документації, контроль дебіторської заборгованості, подача звітів, спілкування з клієнтами по телефону, аналіз продажів, робота в «1С:Підприємство», аналіз та маркетингове дослідження ринку, збір інформації та вирішення проблемних питань з дилерами, робота з рекламаціями, забезпечення дилерів рекламною продукцією, робота по сумісництву на посаді завідуючий складом, ведення обліку товару на гуртовому складі, проведення інвентаризацій.
2000-2005 - ТОВ «Фокстрот» ( супермаркет «Фокстрот», аудіо-відео та побутова техніка )
посади:
керівник магазину
оперативне керівництво діяльністю магазину ( персонал 18 чол. ), забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчендайзингу, аналіз продажів та формування замовлень, організація та контроль технологічного процесу роботи магазину, робота з документацією, формування асортименту товару, подача звітів, робота в 1С, кадрові питання, взаємодія із працівниками інших структурних підрозділів Компанії.
заступник керівника магазину
керівництво персоналом магазину ( 24 чол. ), ведення обліку та документації по руху товару в магазині, робота в «1С:Підприємство», виконання планів по фінансово-економічним показникам діяльності магазину, подача звітів, контроль за технологічним процесом роботи магазину, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продажу товарів, формування асортименту, проведення інвентаризації, проведення переоцінок, контроль оформлення акцій, підбір персоналу та контроль процесу стажування нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.
старший продавець
керівництво торговим персоналом ( 8 чол. ), надання консультації та продаж побутової техніки, контроль за технологічним процесом роботи відділу, формування замовлень, контроль викладки товару, подача звітів, проведення переоцінки товару, контроль за наявністю асортименту в торговому залі, контроль за дисципліною та порядком, зовнішнім виглядом продавців магазину, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями по рекламаціям.
продавець-консультант
надання консультації та продаж побутової техніки, передпродажна підготовка та викладка товару, прийняття участі в замовленні товару, розповсюдження рекламної продукції, контроль за наявністю цінників.
1997-2000 - ТзОВ «Вест Вінд» ( супермаркет «New Wind», аудіо-відео та побутова техніка )
старший продавець
організація робочого процесу магазину, керівництво торговим персоналом відділу ( 10 чол.), контроль дотримання дисципліни та зовнішнього вигляду продавців, формування замовлень, подача звітів, маркетинг цін конкурентів, робота на ЕККА , робота з первинною документацією по руху товару в магазині, робота в обліковій програмі SMarket Light, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями, забезпечення проведення інвентаризацій.
продавець – консультант
надання консультації та продаж побутової техніки, викладка товару, замовлення та контроль за асортиментом товару, передпродажна підготовка товару, контроль за наявністю цінників.
1993-1997 - ВАТ «Львівприлад» ( виробництво промислових та побутових приладів )
регулювальник радіоелектронної апаратури та приладів
регулювання, налагодження та запуск електронної апаратури і приладів, що випускаються серійно.
Освіта:
1992-1993 – СПТУ-50 , спеціальність - регулювальник радіоелектронної апаратури та приладів .
Проходження додаткових семінарів, курсів, тренінгів :
тренінг "Ефективне управління часом" – 2006р.
тренінг "Аналіз та планування" – 2005р.
тренінг "Майстер управління 1,2" – 2004р.
тренінг "НЛП" – 2003р.
семінар "Філософія продажів 1,2" – 2002р.
курс "Школа продавця - 1,2,3,4,5" – 2000р.-2001р.
Особисті якості :
відповідальність, дисциплінованість, виконавчість, акуратність, вимогливість, стресостійкість, вміння працювати в команді.
Наявність шкідливих звичок: відсутні .
Наявність посвідчення водія та власного ам : відсутні.


Образование




Контактная информация


Ф. И. О.: Роман Романский
Телефон: 0674504512

Посмотрите также:

Вакансии на Jobs.ua

Или Резюме на Jobs.ua


номер резюме: #6814
Резюме менеджер по работе с клиентами было добавлено 01.04.2010 12:50 в следующие разделы:
Работа ЛьвовРезюме Продажи Львов




Похожие резюме


Резюме Зарплата Дата размещения
Руководитель отдела продаж договорная 14.09.2009
менеджер договорная 14.09.2009
Менеджер по продажам договорная 14.09.2009
Менеджер по продажам договорная 14.09.2009
Ведущий менеджер/Руководитель филиала/Администратор договорная 15.09.2009
менеджер, бухгалтер договорная 15.09.2009
Региональный менеджер договорная 15.09.2009
Менеджер по продажам договорная 16.09.2009
Офис-менеджер договорная 16.09.2009
Консультант договорная 16.09.2009
мененджер договорная 16.09.2009
мененджер договорная 16.09.2009
менеджер по продажам договорная 16.09.2009
Супервайзер договорная 14.03.2014
консультант договорная 16.09.2009



 




 

Должности:



Рубрики:


Полезные ссылки: